Wednesday, July 14, 2010

Announcement

Salam Sumer...

Dah lame tak update blog.. bz sungguh! Nak ngadap pc lame2 pon malas... sbb byk lg keje yg boleh dibuat..

Di sini sy nk buat beberapa announcement :

1. Stok tudung baru Syauqina akan diupdate pada hari esok, Khamis 15 Julai 2010. tak tau lagi pukul berapa sbb gambar pon tak capture lg.. huhu ;))

2. Mengenai tarif poslaju yang dh naik sekarang.. saya pon dh pening..huhu nak bg free poslaju macam selalu pon, boleh bankrap sy..hehe :p so, nnt kite same2 fikirkan.. maybe sy akan bg separuh harga poslaju.. or pki pos parcel ke.. bergantung kepada purchase jugak ye.. :)

3. Saya dah lame nk buat luahan rasa.. tp tak berkesempatan.. sy harap2 sangat jika anda nak reserve tudung, tolonglah serius ye.. jgn la reserve main2... sy pon taktau la.. nikmat sgt ke nak main2kan sy ni? :(

Mulai esok, jika nk reserve lebih 2 hari (nak tunggu gaji ke bonus ke..) please bayar deposit at least 50% drpd harga tudung... tp kalau smpi ke sudah takmo bayar, deposit tu tidak akan dipulangkan kembali.. sy kena tegas dlm hal ni.. sy ni bkn jenis suka tanye psl pymt, tp jgnlah paksa sy utk kejar customer pula~

and mulai esok jugak.. sy akan gunekan konsep "1st pay, 1st serve.." kalo ada tudung yg menjadi rebutan ramai... kalo sy reserved lame2 pon, last2 1st customer tu senyap membisu.. tak guna gak kan? it is not fair to me, and to other customer too...

4. Please jangan tipu saya, ckp dah buat payment, tp bile sy check takde, br nk ngaku lom buat pymt lg.. pastu senyapppp terussssssssss...! aduyaiiiii....

5. Kepada customer yang nak request/tempah tudung.. ingin diingatkan, saya takkan proceed selagi sy tak terima 50% deposit...! pastu kalau nk tempah, kena sanggup la tunggu, sbb akui sy slow.. jahit kejap2 benti..pastu sambung... susah nk concentrate kalo ada anak kecik ni.. hihi ;)

and saya dah maklumkan yang saya cume terima payment melalui CIMB/Maybank... jgnla tanye no akaun bank lain plak.. tak semena-mena sy kena bukak akaun lain plak... kan ada service Interbank transfer/Cash Deposit Machine :)

Hmmm.. kalo nk ikutkan, panjang lg sy nk menaip.. tp nnt org muntah plak..huhu ;)) so lain2 tu, sy pendam sendiri...hehe

So kawan-kawan dan penggemar setia Tudung Syauqina, nantikan esok... tak banyak, tapi cukup cantik dan xclusive! Tunggu ye...~!!!

Terima kasih kepada customer tegar dan peminat setia Syauqina.. tanpa anda, tak mungkin saya akan teruskan usaha menjahit tudung terbaik utk anda~ terima kasih tidak terhingga..! =D

Lots of Love,
Syafinaz

2 comments:

  1. syafinaz,akak pun pernah kena camtu. ye ye booking, then sampai ke hari ni tak muncul2. tak patut betul dorang wat camtu. akak pun membeli online tegar, so tak sampai hati nak buat kat seller camtu. kalau tak jadi, cakap terus terang. kita ni jenis, orang book, kita on je. nasib peniaga online cam ni la kot dik. anyway, keep up good work ya!

    ReplyDelete
  2. pinat, aku nak tudung raya ni tapi kan aku lupa lak kaler kain tu ape.. nak describe tu aku tak reti..cepat2 update gbr tau mane tau kot ada yg match kaler baju raya aku.. hihi

    ReplyDelete